Aby zakupy w sklepie MINECOMET były udane zapraszamy Użytkowników / Klientów do zapoznania się z poniższymi wskazówkami:
- Klient wybiera interesujący go produkt poprzez kliknięcie „dodaj do koszyka”, automatycznie zostanie stworzony „Twój koszyk”. Po wybraniu przez Klienta wszystkich produktów którymi jest zainteresowany należy kliknąć „dalej” a system poprowadzi Klienta przez wszystkie kroki realizacji zamówienia.
- Przed wybraniem i dodaniem produktu do koszyka, Klient powinien dokładnie zapoznać się z jego opisem.
- Klient powinien pamiętać aby dane adresowe (imię i nazwisko/nazwa firmy, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu) wprowadzane były poprawne. Jest to warunek konieczny do prawidłowej i szybkiej realizacji zamówienia.
- Po prawidłowym złożeniu zamówienia, Klient otrzyma potwierdzenie na swoją skrzynkę e-mail wraz z indywidualnym numerem zamówienia Klienta.
- Warunkiem przyjęcia i zrealizowania zamówienia jest zwrotne potwierdzenie Klienta, poprzez kliknięcie w link znajdujący się w otrzymanym e-mailu od MINECOMET. Brak potwierdzenia przez Klienta ciągu 3 dni roboczych, oznacza rezygnację z zamówienia i jego automatyczne anulowanie.
- Zamówione produkty wysyłane są do 48 godzin od otrzymania przelewu na wskazane konto MINECOMET. Brak wpłaty za produkty na konto MINECOMET w ciągu 7 dni roboczych oznacza rezygnację z zamówienia przez Klienta i jego automatyczne anulowanie. Skutkiem takiego odrzucenia może zostać zablokowane konto klienta.
- Wszystkie ceny prezentowane na stronach sklepu internetowego znajdującego się w Serwisie Internetowym MINECOMET są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
- Podane ceny towarów obowiązują na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Podane ceny przesyłek obowiązują tylko na terenie Polski.
- Każdy Klient otrzymuje rachunek lub fakturę VAT.